عزیزان یه عرضی داشتم درسته خیلی ها از انتقاد کردن بدشون میاد اما من خوشم میاد البته بگم از انتقاد سازنده که بتونم با استفاده از انتقادات شما عزیزام وبلاگم رو اونجور که باب میل شماست بکنم امیدوارم تا حالا راضی باشید هر انتقاد پیشنهاد ونظرهاتون رو با روی باز میپذیرم و یه چیز دیکه هم میخوام بگم از کسانی که به این وبلاگ سر میزنند تقاضا دارن که وبلاگ من رو تبلیغ کنند تا بازدید کننده انها بیشتر بشود و یه موضوع دیگه هر کس وبلاگ چت و هر چیزی داره به من بگه تا من هم به وبلاگشون سر بزنم باز هم میگویم از انتقادهای سازنده بدم نمی اید منتظرتون هستم علاوه بر این حرف ها میخواهم بگویم که اگر دوست دارید درباره یه بازیگر خواننده یا هر موضوعی در وبلاگم بگذارم به اطلاعم برسانید من سعی میکنم در جد امکان به نظر های شما عزیزان احترام بگذارم ممنونم که وقتتون رو در اختیار من گذاشتید موفق باشید منتظر مطالب دیگر باشید